Heeft u als lid een nul-factuur ontvangen?

Heeft u als lid een nul-factuur ontvangen?

15 januari 2021 22:15

Het Bestuur

Op dit moment is de ledenadministratie bezig om na te gaan of het ledenbestand volledig up-to-date is. Zij hebben hiervoor hulp nodig van alle leden. Als volgt ...

Alle leden hebben, via het e-mailadres dat bij de vereniging bekend is, een e-mail ontvangen. Een e-mail met een zogenaamde nul-factuur als bijlage. Doel van deze nul-factuur is om te checken of de info (e-mailadres, huisadres, bankrek.nr.) die de vereniging in haar ledenbestand heeft staan, juist is. 

Heeft u geen e-mail ontvangen? Stuur dan een e-mail met de juiste info (e-mailadres, huisadres, bankrek.nr.) naar ledenadmin@fcoegstgeest.nl. Heeft u wel een e-mail ontvangen? Check dan de info in de bijlage en reageer alleen als de persoonlijke info onjuist is of aanvulling behoeft.

Alle senioren ontvangen binnenkort een kleine attentie van het bestuur op hun huisadres. Om verspilling te voorkomen is het van belang dat de ledenadministratie beschikt over de juiste info om deze attentie te bezorgen.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!